strona główna mapa strony poleć znajomemu
Słowo kluczowe Miejscowość
Województwo


Słowo kluczowe
Kategoria

SZUKAJ FIRM NA STRONACH WWW

Aktualności

Drugie miejsce pod względem najmniejszej liczby skarg

Drugie miejsce pod względem najmniejszej liczby skarg

Ergo Hestia zajmuje drugie miejsce wśród ubezpieczycieli, którzy odnotowali najmniejszą liczbę skarg, składanych do Rzecznika Ubezpieczonych, w stosunku do udziału towarzystwa w rynku.

Newsletter

Jeśli chcesz otrzymywać informacje z naszego serwisu wpisz swój e-mail.

AktualnościAktualności Biznes

Drugie miejsce pod względem najmniejszej liczby skarg

Drugie miejsce pod względem najmniejszej liczby skarg

Ergo Hestia zajmuje drugie miejsce wśród ubezpieczycieli, którzy odnotowali najmniejszą liczbę skarg, składanych do Rzecznika Ubezpieczonych, w stosunku do udziału towarzystwa w rynku.
Eksperci Ergo Hestii obliczyli tzw. współczynniki skarg dla towarzystw ubezpieczeniowych na rynku. Współczynnik ten to procent ogólnej liczby skarg, składanych przez klientów towarzystwa ubezpieczeniowego do Rzecznika Ubezpieczonych, w stosunku do udziału danego ubezpieczyciela w rynku. Im mniejszy wskaźnik, tym lepsza jakość obsługi w danym towarzystwie.

- W pierwszym kwartale br. współczynnik skarg w Ergo Hestii wyniósł 0,69. Daje nam to drugie miejsce wśród ubezpieczycieli pod względem najmniejszej liczby reklamacji, składanych przez klientów do Rzecznika Ubezpieczonych, w stosunku do udziału towarzystwa w rynku – mówi Agnieszka Zych, dyrektor Biura Zapytań i Reklamacji w Ergo Hestii. - W analizie wzięliśmy pod uwagę ubezpieczycieli, których udział w rynku wynosi minimum 2 proc.

Warto dodać, że od stycznia 2009 r. do grudnia 2009 r. ilość reklamacji, które wpłynęły do Ergo Hestii spadła o połowę. Co więcej, w badanym okresie ilość skarg zasadnych zmniejszyła się o 58 proc. Z kolei w pierwszym kwartale 2010 r. średnia ilość skarg, które zgłosili klienci sopockiego ubezpieczyciela, spadła o 13 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2009 r. Coraz mniej jest również skarg zasadnych. W pierwszym kwartale 2009 r. zasadna była połowa roszczeń klientów Ergo Hestii; w tym samym okresie 2010 r. już tylko 38 proc.
www.hestia.pl

Panel Klienta


Login:
Hasło:
 

Nowości

Rewolucja w fakturach! NSA uznał, że można je wysyłać mailem

Rewolucja w fakturach! NSA uznał, że można je wysyłać mailem

Zapowiada się na prawdziwą rewolucję jeśli chodzi o metodę dostarczania faktur (...)
Baner zarejestruj się

Artykuły

Ustawa o NBP znowelizowana

Ustawa o NBP znowelizowana

Sejm znowelizował ustawę o Narodowym Banku Polskim, zmieniając przepisy na wypadek (...)

Top layers