SZUKAJ FIRM NA STRONACH WWW
Aktualności
Kampania „Prędkość zabija. Włącz myślenie” w Internecie ARBOinteractive Polska
Grupa ARBOinteractive Polska zrealizowała internetową część kampanii
„Prędkość zabija. Włącz myślenie”, prowadzonej przez Ministerstwo
Infrastruktury – Krajową Radę Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego. Celem
akcji jest uświadomienie odbiorcom, że wypadek często jest konsekwencją
decyzji podjętych przez kierowców.
Newsletter
Ruszyła kampania promująca darmową nawigację w telefonach Nokia
Firma Nokia rozpoczęła kampanię promującą darmową nawigację samochodową
i pieszą w telefonach Nokia. Użytkownicy siedemnastu modeli Nokia mogą
korzystać z niej bezpłatnie po pobraniu i zainstalowaniu na swoich
telefonach najnowszej wersji Ovi Map.
Działania promujące obejmują telewizję, Internet, outdoor, ambient oraz punkty sprzedaży. Kampania realizowana pod hasłem „Wszędzie jesteś u siebie – darmowa nawigacja w telefonach Nokia” potrwa do końca czerwca.
Rozpoczęta właśnie kampania ma na celu promocję i popularyzację darmowej nawigacji w telefonach Nokia. Podejmowane w jej ramach działania skierowane są do szerokiego grona klientów, w tym aktywnych użytkowników telefonów Nokia, którzy chętnie korzystają z usług online.
Kampania będzie obecna w następujących mediach: telewizja (stacje z grup TVN, Polsat, Discovery oraz wybrane kanały tematyczne), Internet (działania w głównych portalach internetowych, ze szczególnym uwzględnieniem serwisów związanych z turystyką i podróżami, działania skierowane do użytkowników Internetu mobilnego, szereg akcji skierowanych bezpośrednio do konsumenta, działania w portalach społecznościowych), kina (sieci Cinema City, Multikino oraz Silver Screen), OOH i ambient (między innymi w biurach podróży i na lotniskach). Informacje o darmowej nawigacji znajdą się również punktach sprzedaży.
Globalna kreacja kampanii została zaadaptowana na rynek polski przez JWT Warszawa. Kampanię internetową przygotowała agencja interaktywna Wunderman, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat.
http://marketing-news.pl
Rozpoczęta właśnie kampania ma na celu promocję i popularyzację darmowej nawigacji w telefonach Nokia. Podejmowane w jej ramach działania skierowane są do szerokiego grona klientów, w tym aktywnych użytkowników telefonów Nokia, którzy chętnie korzystają z usług online.
Kampania będzie obecna w następujących mediach: telewizja (stacje z grup TVN, Polsat, Discovery oraz wybrane kanały tematyczne), Internet (działania w głównych portalach internetowych, ze szczególnym uwzględnieniem serwisów związanych z turystyką i podróżami, działania skierowane do użytkowników Internetu mobilnego, szereg akcji skierowanych bezpośrednio do konsumenta, działania w portalach społecznościowych), kina (sieci Cinema City, Multikino oraz Silver Screen), OOH i ambient (między innymi w biurach podróży i na lotniskach). Informacje o darmowej nawigacji znajdą się również punktach sprzedaży.
Globalna kreacja kampanii została zaadaptowana na rynek polski przez JWT Warszawa. Kampanię internetową przygotowała agencja interaktywna Wunderman, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat.
http://marketing-news.pl
Panel Klienta
Nowości
Ruszyła kampania promująca darmową nawigację w telefonach Nokia
Firma Nokia rozpoczęła kampanię promującą darmową nawigację samochodową i pieszą w (...)